понедельник, 1 сентября 2014 г.

Свято Першого дзвоника

Сьогодні ми вперше зібралися як колектив під назвою 22ОК. Хтось дуже легко влився в колектив, а комусь на це потрібний час. Це все нормально, бо ми всі - різні. Але тільки від нас буде залежати, якими ми станемо. А щоб зрозуміти одне одного, треба говорити. Тож давайте розпочнемо наш діалог. Напишіть, будь-ласка, у коментарях ваші враження від сьогоднішнього дня. Це буде вашим першим домашнім завданням у цьому навчальному році.
P.S. Писати по - чесному, те, що у вас на душі.

5 комментариев:

  1. Как по мне,линейка была очень лаконичной и слова были не заезженными(про 1 сентября,про звоночки и про то,как спешат все с портфелями на учебу).Урок в актовом зале был очень уместным,учитывая события происходящие в нашей стране,довольно интересный и трогательный.Замечательные песни,фото и видио подборки.Ну а насчет нашего мастера и классного руководителя я уверенна,они у нас самые лучшие,как и наша группа в целом)А так,пообщаемся,притремся и узнаем друг друга поближе:)

    ОтветитьУдалить
  2. Особисто в мене це свято викликало багато позитивних емоцій) Усе таке нове, незвичне та невідоме. Дуже здивував перший урок миру. Він вразив у саме серце. Я ще довго була під враженням від нього. Загалом, мені все дуже сподобалось. Я неймовірно вдячна за те, що для нас усіх підготували таке свято) Подивимось, що нас чекатиме далі. Завтра, наприклад, це будуть наші перші уроки в училищі, нові знайомства з учителями.
    Також, хочу подякувати нашому майстру і класному керівнику за те, що так тепло і радісно прийняли нас, першокурсників) Гадаю, що з нас вийде дружній та веселий колектив)

    ОтветитьУдалить
  3. Напишу просто: много лиц, будем знакомиться) Уверен наш коллектив будет сплоченным и каждый в нем будет готов помочь другому, что самое главное!

    ОтветитьУдалить
  4. Сьогоднішній день залишив в моєму серці тільки приємні спогади)
    Жвавий потік нових вражень заполонив моє серце та назавжди залишив відбиток у пам'яті)
    Дякую за надане мені почесне право дати перший дзвоник, для мене це є великою честю!
    Особливо вразив урок миру "Єдина Країна", під час якого у багатьох присутніх у залі лилися сльози, атмосфера була дуже патріотичною.
    Сподіваюся, що подальше навчання в училище мене не розчарує.
    Приєднуюсь до коментарів вище, та щиро дякую нашій класній керівниці та майстру за створену дружню та теплу атмосферу у групі)

    ОтветитьУдалить
  5. Свято 1 звоника раніше було сірим і не цікавим для мене, але цього року все змінилося ,нові враження, нові вчителя,новий колектив.Маса позитивних емоцій і відчуттів.Мене також вразив урок миру, так як ситуація в країні дуже важка, і ми не повинні залишатися осторонь.С нетерпінням чекаю завтрашнього дня,гадаю що завтра нас чекае ще більше емоцій ,і я впевненна що вони будуть тільки гарними.

    ОтветитьУдалить