пятница, 26 сентября 2014 г.

Без дружби ніяке спілкування між людьми не має цінності

                                         Всім  привіт

      Як ви вже знаєте, я - Вікторія Требушна.
 Народилась 9 квітня 1998 році. У рік Тигра. Мені 16 років. Проживаю у селищі міського типу Михайлівка. У цьому році закінчила 9 класів Михайлівської ЗОШ № 3. Проживаю я зі своїми улюбленими батьками: це татусь Віктор Миколайович,  моя матуся Інеса Володимирівна та брат Віталій. До речі, він також закінчив  наше училище . Також у мене є найстарша сестра Тетяна, вона живе окремо зі своєю донькою  і моєю племінницею Євою. Про себе я можу сказати так: я товариська і відкрита людина. Ненавиджу брехню і  дволиких людей. У вільний час полюбляю співати,  навіть ходила на уроки вокалу  у дитячий центр. Маю багато друзів. Як і багато людей, я дуже люблю подорожувати. Це завжди цікаво. Я була у всіх містах Криму.

   

Комментариев нет:

Отправить комментарий