среда, 17 сентября 2014 г.

Знайомство - це зближення

Мене звати Аня . Я- випускниця Михайлівського НВК. 
В школі я навчалась добре,але мала проблеми з математики. Мій день народження – 14 липня, мені 15 років, мабуть, я наймолодша у групі.
    У вільний час я полюбляю малювати, маю декілька грамот за участь у конкурсах. Два роки навчалась в музичній школі, грала на гітарі, на жаль, це захоплення з часом пройшло. В школі  я співала в  хорі і зараз  планую продовжити заняття у ДЦ. Займаюсь фотографією, люблю  подорожувати. Мрію відвідати багато зарубіжних країн.
    Я дружня, відверта,емоційна. Ціную чесність та справедливість. Ненавиджу брехню і дволиких людей. Маю багато друзів, але найкращих- дві. Маємо багато спільного, любимо веселитися, сміятися, жартувати. Підтримуємо одна одну у скрутну хвилину.  
    Сподіваюся,  що матиму таких друзів і в нашій групі. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий