понедельник, 22 сентября 2014 г.

Нам завжди є про що сказати

Привіт , мене звати Анастасія, прізвище моє Малиш J Раніше я вчилася в 2 школі, до 5 класу була відмінницею, але потім хорошистка вийшла з мене непогана J  Мені 15 років , незабаром буде вже 16 JJ Захоплень в житті було багато, одне з них це- ролики :) З дитинства я була в повній невизначеності,  майже місяць мого життя я була просто доцею, не могли вирішити як мене назвати, і ось це трапилось - мене назвали Настею, на честь моєї прапрабабусі :)   Все дитинство в колі друзів були майже одні хлопці, адже на вулиці,  якій я живу, їх більшість,  і тому, футбол , різні ігри з паличками,  постійно з синцями та  подряпинами, дівчинкою мене було тяжко назвати :) Постійно з посмішкою, адже позитив понад усе ))) Дуже люблю своїх батьків, маму мою звати Юлія Анатоліївна, а тата - Руслан Миколайович ) Мою дуже велику родину,  є дві бабусі , їх звати Малиш Зоя Володимирівна та Чумаченко Софія Анатоліївна,  ще є дідусь, Чумаченко  Анатолій Павлович, також маю брата і сестру, Дарю і Дениса, вони - двійнята ) Вони в мене самі найкращі, адже мої ))) Мені все дуже подобається в училищі , я впевнена, що в нас буде найкраща група. 




Комментариев нет:

Отправить комментарий