вторник, 16 сентября 2014 г.

Знайомство - це спілкування



Привіт, усім!!! Як ви вже знаєте, мене звуть - Вікторія Смьордова! Мені недавно виповнилося 16 років.
З самого дитинства, як і всі діти, я була дуже неслухняною, доказ цього - мій шрам над правою бровою!!!Також в дитинстві полюбляла танцювати на носочках, і тому моя бабуня порадила мені, в більш дорослому віці, записатися до танцювального гуртка. Я так і зробила, і не жалкую, займалася бальними танцями 4,5 років. Маю навіть декілька грамот.

У школі майже всі дев’ять років була відмінницею, окрім 9 класу.

Моїм улюбленим заняттям останніми двома роками стало фотографування. Полюбляю і сама фотографуватися і також робити фото комусь, наприклад, своїм матусі або найкращій подрузі. Моєю мрією є придбати професійну фотокамеру.


Також я маю невелику, але дружню сім’ю. Я дуже, дуже рада, що маю саме таких найближчих родичів. Я люблю гуляти зі свою найкращою подругою і жартувати та сміятися разом з нею. Ми часто згадуємо цікаві моменти з нашого життя.

Моїм девізом по життю є :"Кто не рискует, тот не пьёт шампанского" та "Всё, что не делается, всё к лучшему".

В цьому році я знайшла в собі таку цікаву річ як давати влучні поради. Сподіваюсь, що стану гарним психологом років так через 5-7. Але зараз головною метою в мене є гарно навчатися в училищі, більше пізнавати нових знайомих і стати з ними дружнім,єдиним і нерозлучним колективом!!!!))))

Бажаю успіху в навчанні і дружбі кожному із групи 22ОК!!!
Люблю і цілую, ваша Вікторія)))*

3 комментария: