понедельник, 15 сентября 2014 г.

Давайте знайомитися

Що ж, настав час нам ближче познайомитись один з одним. І хоча ви вже знаєте, як мене звуть, все ж таки треба представитися – я Соколова Анастасія.
З чого розпочинається життя кожної людини? Звичайно, що з першого подиху, знайомства з мамою і взагалі навколишнім світом. А першим ступенем життя – є дитинство. Я вважаю, що в цьому плані ми з вами дуже схожі, якщо не брати до уваги якісь індивідуальні деталі. Із самого дитинства людина починає пізнавати все навкруги, заводити друзів, розважатися. Тож поговоримо про ігри. Гадаю, що кожен в дитинстві грав у щось на зразок «магазину». І за що ми купували товар? Звичайно, що за листячко! Зараз це виглядає смішно та кумедно, але тоді все було цілком серйозно. Думаю, більшість з нас також грали у «козаки-розбійники», «класики»  і т. п.. Виходячи з цього, ми вже з вами дуже схожі.
Згодом  настає час, коли треба йти до школи. І тут теж ми  маємо багато чого спільного: починаємо здобувати освіту, стаємо дорослішими, пізнаємо безліч нового. У кожного з’являються якісь інтереси, переваги в чомусь. Дехто починає співати, малювати, хтось, наприклад, щось майструвати. Саме так я розпочала танцювати. Ось вже протягом семи років я займаюся спортивно-бальними танцями. Особисто для мене це такий собі спосіб передати свої почуття, переживання. Також танці допомагають самовираженню і самореалізації, завдяки цьому можна відволіктися від якихось проблем, буденності.
Останнім часом мене почали цікавити подорожі. І хоча я у своєму житті не так вже й багато подорожувала, але мені дуже хочеться ще раз відвідати дивовижне місто Львів. Коли попадаєш туди, то ніби переносишся в інший світ – у час середньовіччя. Тебе ніби заполоняє ця атмосфера, і хочеться повертатись сюди знов і знов. Також мені дуже хотілося б побувати у Лондоні та США. Гадаю, я для себе б відкрила багато чого нового та цікавого.
Отже, ось така в мене вийшла розповідь. А тепер пропоную і вам розповісти про себе. Маю надію, що завдяки цьому ми станемо більш дружніми та згуртованими. Бажаю успіхів!



2 комментария:

  1. Так это что получается,я зря гербарий сушу уже на протяжении стольких лет?вот так...все обесценивается :)

    ОтветитьУдалить
  2. Ні, Машо, не викидай. Дуже цінна валюта.

    ОтветитьУдалить