четверг, 18 сентября 2014 г.

Із спілкування бере початок дружба

Доброго дня!!!!!
Як ви вже знаєте, мене звуть Грунь Світлана, народилася 24 листопада 1998 року. Мені 15 років. Проживаю за адресою: село Мар`янівка, вулиця Миру, 112. Я живу разом зі своєю родиною, це тато Віталій Іванович , мати Олена Миколаївна, брати Станіслав та Владислав.
                                                                 Ось це я!!!!
У мене є власне хобі: я обожнюю співати пісні. Не раз виступала у школі, клубі, приймала участь у пісенному конкурсі. Також я люблю подорожувати. Я була у Дніпропетровську, Запоріжжі, Донецьку, в Криму, в Москві,  Чехові. Але найбільше мені сподобалося в Криму. Адже саме там я вперше побувала в дитячому оздоровчому таборі  Артек». Там було так цікаво!!!!! Я знайшла собі багато друзів, разом  ми приймали участь у різних конкурсах, особливо мені сподобалось, коли ми підкоряли гору Аю-Даг.
Я вважаю, що наша група також стане дружною, сильною, разом ми доб`ємося неабияких висот!!!!!!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий