воскресенье, 5 октября 2014 г.

Образи на піску

У якийсь момент друзі посперечалися, і один із них вдарив іншого в обличчя. Останній, відчуваючи біль, але нічого не кажучи, написав на піску: «Сьогодні мій найкращий друг ударив мене в обличчя». Вони продовжували йти і знайшли озеро, в якому вирішили скупатися. Той, хто отримав ляпаса, ледь не потонув, але друг його врятував. Коли він прийшов до тями, написав на камені: «Сьогодні мій найкращий друг врятував мені життя».
Той, який дав йому ляпаса, а потім врятував життя, запитав:
-   Коли я тебе образив, ти написав на піску, а тепер ти пишеш на камені. Чому?
Друг відповів:
-    Коли хто-небудь нас ображає, ми повинні написати це на піску, щоб вітри могли це стерти. Але коли хтось робить щось добре, ми повинні вигравіювати це на камені, щоб ніякий вітер не зміг стерти це.

Комментариев нет:

Отправить комментарий