вторник, 7 октября 2014 г.

«Прийняття себе та інших»

Одного разу король зайшов до саду та побачив дерева, кущі та квіти, які в’янули та гинули. Дуб сказав, що помирає тому, що не може бути таким високим, як сосна. Коли король звернувся до сосни, то дізнався, що вона сохне тому, що не може давати виноград подібно виноградній лозі. А лоза гинула тому, що не може квітнути, наче троянди…


Невдовзі король знайшов одну рослину, яка звеселила його серце, була свіжа та квітуча. Після розпитувань він отримав таку відповідь:
“Я вважаю це саме собою зрозумілим, адже коли ти посадив мене, ти хотів отримати радість. Якби ти хотів дуб, виноград або сосну – ти посадив би їх. Тому я думаю, що не можу бути нічим іншим, крім того, що я є. І я намагаюсь розвивати свої кращі якості”.

            Якщо вам сподобалася притча, пропонуємо переглянути цікаве ВІДЕО


«ДЕНЬ та НІЧ» (натисніть на назву відео)

Чекаємо в коментарях враження від прочитаного і побаченого.

5 комментариев:

  1. я думаю,что нужно быть таким какой ты есть.всегда есть люди лучше тебя,но всегда есть люди и хуже тебя.
    самое главное-мотивация.твое несовершенство-это даже +,т.к. есть к чему стремиться и куда расти.поэтому не стоит делать из себя копию другого человека,нужно делать один единственный подлинный экземпляр

    ОтветитьУдалить
  2. Я полностью согласна с Машей.Нужно быть таким каким ты есть! Каким ты будешь, такое и отношение к тебе будет.

    ОтветитьУдалить
  3. В світі немає людей схожих між собою! Кожна людина - це особистість,зі своїм характером, внутріннім світом, поглядами. Навіть близнюки схожі між собою зовні. Я гадаю , що немає потреби ставати кимось, копіювати когось.
    Треба залишатися самим собою.
    Адже ,якщо ми всі будемо однакові, то жити буде нецікаво,Така моя думка :))

    ОтветитьУдалить